getlostsomewhere.reismee.nl

Welkom op ons Reislog!

Hallo en welkom op ons reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over ons en de reis die wij gaan maken vind je in het profiel.

Wil je meer zien en weten over de bouw van deze campervan, kijk dan op Getlost.Somewhere

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Wij zie je graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Lis & Bas

Reacties

Reacties

Christel

Hele fijne vakantie geniet samen?

Lin

Leuk om jullie weer te kunnen volgen, heb t goed samen lieve luitjes!

Ma

Ja we reizen graag mee
Hele fijne vakantie ?

Elma

Ik geniet graag weer mee! Veel plezier jullie ?

Hilde

Fijne vakantie!!!

Sandra

veel plezier en super goeie reis!!!

Ma Buiting

Heel heel veel plezier !!! Geniet ervan samen . Pa en ma Buiting

Bas & Lis van der Hulst

Dank jullie wel!!! ❤️

Anneke

Een goede veilige reis. En volop genieten. En wij volgers doen dat met jullie mee?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!